BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jankowski Marek
Tytuł
Mało lat, duże wymagania
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 5, s. 54-56
Słowa kluczowe
Dzieci, Reklama, Psychologia konsumenta, Budowanie świadomości marki
Children, Advertising, Consumer psychology, Branding
Abstrakt
Według autora coraz wcześniejsze dojrzewanie dzieci i ich rosnące wymagania jako nabywców to poważne wyzwanie dla marketerów. Kreując markę, której odbiorcami mają być dzieci lub nastolatki, trzeba wiedzieć, co jest dla nich ważne, a później zaspokoić te potrzeby. Obszerne, międzynarodowe badania, dotyczące nastawienia i relacji z markami dzieci w wieku 9-14 lat, pokazały, że dwa największe marzenia tej grupy to bogactwo i sława. Ale to dość ogólne pojęcia. Autor powołując się na eksperta wymienia 6 wartości, które mają dla najmłodszych największą wagę. Są to: humor, strach, władza, wyobraźnia, miłość i stabilizacja. Aby odnieść sukces, trzeba je połączyć we właściwych proporcjach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu