BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sroczyński Jarosław
Tytuł
Product placement - zagadnienia prawne
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 5, s. 70-72
Słowa kluczowe
Product placement, Regulacje prawne, Prawo, Prawo gospodarcze, Promocja produktu
Product placement, Legal regulations, Law, Economic law, Product promotion
Abstrakt
Lokowanie produktu (product placement) jest zdaniem autora bardzo atrakcyjną formą reklamy, ponieważ wytwarza ono w świadomości odbiorcy (np. widza serialowego) swoistą zbitkę produktu z interesującą go sytuacją, w której ten produkt występuje, a to znacznie zwiększa skuteczność reklamy. Ponadto lokowanie produktu jest często tańsze od innych form reklamy, np. od kampanii spotowej w telewizji. Zatem nie dziwi autora, że zainteresowanie product placement stale rośnie, a także, że w coraz większym stopniu podlega ocenom prawnym. W artykule omówiono skrótowo akty prawne regulujące tę kwestię.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu