BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stec Tomasz
Tytuł
Zarządzanie cenami w dobie kryzysu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 6, s. 16-17
Słowa kluczowe
Ceny, Kryzys finansowy, Zarządzanie w kryzysie, Optymalizacja ryzyka
Prices, Financial crisis, Crisis management, Risk optimalization
Abstrakt
Autor zastanawia się, czy w sytuacji kryzysu gospodarczego firmy mogą utrzymywać swoją dotychczasową rentowność. Jego zdaniem przedstawione w artykule metody umożliwiają osiągnięcie wzrostu zysku mimo trudnych czasów kryzysu. Autor zaznacza jednak, że czynności te muszą być poprzedzone odpowiednimi badaniami konsumentów, które pozwolą na oszacowanie wartości produktów, skłonności do zapłaty oraz elastyczności cenowych. Autor przekonuje, że wykorzystanie w procesie zarządzania cenami wielu narzędzi analitycznych (np. do symulacji efektów ekonomicznych zmian poziomów cen czy tworzenia nowej oferty) daje wiedzę, dzięki której można precyzyjnie i skutecznie zarządzać cenami, osiągając wyższe zyski nawet w czasach kryzysu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu