BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kras Dagna
Tytuł
Publiczność teatrów alternatywnych
The Audience of Alternative Theatres
Źródło
Zarządzanie w Kulturze, 2003, t. 4, s. 19-28, bibliogr. 8 poz.
Culture Management
Słowa kluczowe
Kultura, Zarządzanie kulturą, Instytucje kultury, Teatr, Usługi publiczne, Marketing konsumencki, Instytucje publiczne
Culture, Cultural management, Cultural institutions, Theater, Public services, Consumer Marketing, Public institutions
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przeprowadzono analizę klienta (publiczność) instytucji non-profit (teatrów alternatywnych) w warunkach konkurencji rynkowej. Przedstawiono klasyfikację widza, scharakteryzowano publiczność i jej rodzaje oraz omówiono zagadnienie segmentacji publiczności.

The author presents and analysis Krakówalternative theatres activity. This is an author's researches presentation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków 1996.
  2. Braun K., Nadmiar teatru, Warszawa 1984.
  3. Jawłowska A., Więcej niż teatr, Warszawa 1987.
  4. Olearnik M., Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych, Katowice 1992.
  5. Pavis P., Słownik terminów teatralnych, Warszawa 1996.
  6. Pluta-Garbarski L., Rutkowski J., Wrzostek W., Marketing -punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Warszawa 1996.
  7. Semil M., Wysińska E., Słownik współczesnego teatru, Warszawa 1990.
  8. Żuber F., Funkcjonowanie teatrów i publiczność teatralna w okresie transformacji ustrojowej w Polsce, Warszawa 1993.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-8201
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu