BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mykowski Andrzej
Tytuł
Drogowskazy emocjonalne
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 6, s. 43-45
Słowa kluczowe
Marka, Psychologia konsumenta, Strategia komunikowania, Komunikowanie marketingowe
Brand, Consumer psychology, Communication strategy, Marketing communication
Abstrakt
Według autora globalne marki zwracają się w kierunku badania emocji konsumentów, by na nich oprzeć działania marketingowe. Autor stawia pytanie jak zdefiniować te emocje, by móc je wykorzystać w budowie strategii dla naszej marki? Krokiem w kierunku odpowiedzi na to pytanie jest według niego umiejscowienie emocji w modelu relacji marka - konsument, który obrazuje, w jaki sposób poszczególne elementy wizerunku marki wynikają z różnego typu potrzeb konsumenta. Emocje zajmują w nim centralne miejsce w hierarchii potrzeb i stanowią punkt wyjścia do definicji i elementów wizerunku marki na poziomie strategicznym. W artykule przeanalizowano ten model na przykładzie napoju Red Bull.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu