BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Głodek Agata
Tytuł
Dobrze poznać klienta
Źródło
Bank, 2009, nr 4, s. 50-52
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Usługi ubezpieczeniowe, Zachowania klientów, Bankowość ubezpieczeniowa
Banking services, Insurance services, Customer behaviour, Bancassurance
Abstrakt
Ogólnopolskie badanie zachowań konsumentów na rynku usług bankowo-ubezpieczeniowych wykazało, że czynnikiem najsilniej różnicującym zachowania klientów jest ich wiek. Na podstawie tego badania dokonano podziału populacji na trzy grupy. W artykule scharakteryzowano poszczególne grupy oraz podjęto próbę dopasowania do nich odpowiednich działań marketingowych
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu