BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczmarek-Śliwińska Monika
Tytuł
Internet public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową przedsiębiorstwa
Internet Public Relations in the Crisis Nanagement of Enterprises
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Systemy wspomagania organizacji SWO'2003, 2003, s. 135-142, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Internet, Public relations, Sytuacje kryzysowe, Zarządzanie w kryzysie, Strategia przedsiębiorstwa, System informacyjny przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne
Internet, Public relations, Crisis situations, Crisis management, Corporation strategies, Information system of enterprises, Conference materials
Uwagi
streszcz., summ..
Abstrakt
Celem artykułu jest podkreślenie roli Internetu w zarządzaniu sytuacją kryzysową w przedsiębiorstwie. Wyróżniono i omówiono następujące instrumenty Internetu przydatne w sytuacji kryzysowej: witryny www (World Wide Web), poczta elektroniczna (e-mail), biuletyn elektroniczny (newsletter), grupy dyskusyjne (Usenet) oraz listy adresowe ( mailing lists).

This article presents the Internet Public Relations in the crisis management. The author shows on Internet as a new tool for the managements communications of enterprise. The crisis management author explored across the own audits. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Beliczyński J.: Specyfika działań public relations mediów elektronicznych, [w:] Tworzydło D. (red.): Public relations. Materiały z II Kongresu PR, Centrum Konferencyjne Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2003.
  2. Black S.: Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1999.
  3. Herbst D.: Das profesionelle Ixl Internet-PR, Cornelsen Verlag, Berlin 2001.
  4. Smektała T.: Public Relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 2001.
  5. M. Kaczmarek-Śliwińska, Sytuacje kryzysowe a działania public relations w Internecie, [w:] Knosala R. (red.): Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, tom I, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 2002.
  6. M. Kaczmarek-Śliwińska, Internet Public Relations międzynarodowych koncernów, [w:] Knosala R. (red.): Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, tom I, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 2003.
  7. Mitroff L, Pearson C.: Zarządzanie sytuacją kryzysową czyli jak ochronić firmę przed najgorszym, Business Press, Warszawa 1998.
  8. Wielki J.: Elektroniczny marketing poprzez Internet, Wydawnictwo Naukowe PWN S.A., Wrocław 2000
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu