BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grudzewski Wiesław M., Hejduk Irena K., Sankowska Anna, Wańtuchowicz Monika
Tytuł
Kultura nieufności
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2009, nr 8, s. 40-43, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Zachowania organizacyjne, Zaufanie organizacyjne, Zaufanie społeczne
Organisational behaviour, Organizational trust, Social trust
Abstrakt
W niniejszym artykule przybliżono jak budować zaufanie i przetrwać jego kryzys w organizacji. Omówiono zjawisko kryzysu zaufania. Przedstawiono istotę zarządzania zaufaniem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. 2009 Edelman Trust Barometr, badanie przeprowadzone od 5 listopada do 14 grudnia 2008 r., w 20 krajach, na grupie 4475 osób, www.edelman.com
  2. Indeks Społeczeństwa Obywatelskiego 2007, Stowarzyszenie Klon/Jawor: Warszawa, 2008, s. 36.
  3. 2008 Indeks Percepcji Korupcji - 2008 Corruption Perceptions Index, Regional Highlights: EU and Western Europe, s. 2. http://www.transparency.org/policy_research/surveys_indices/cpi/2008/regional_highlights_factsheets)
  4. B. Wciórka, Komunikat z badań, CBOS: Warszawa, luty 2008, s. 3, 9 i 11.
  5. Tuning in, tuning out: The strange disappearance of social capital in America. Political Science and Politics, 1995, 28(4), s. 664-683.
  6. W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A, Sankowska, M. Wańtuchowicz „Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych", Difin, Warszawa 2007, s. 230-236.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu