BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach w dobie kryzysu
Interpersonal Relations of Enterprises in a Time of World Crisis
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2009, nr 6, s. 49-58, bibliogr. 2 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Relacje międzyludzkie, Kryzys gospodarczy, Relacje pracodawca-pracownik
Interpersonal relations, Economic crisis, Employer-employee relationships
Uwagi
streszcz., summ., zawiera tabele: 1. [Analiza wskaźnikowa relacji interpersonalnych ocenianych przez pracowników w przedsiębiorstwach przed i podaczas krysysu], 2. [Zakres zintegrowania respondentów], 3. [Specyfika pracy wykonywanej przez respondentów]; rysunki: 1. [Macierz relacji w organizacji]
Abstrakt
Na podstawie wyników badań pierwotnych omówiono wewnętrzne relacje horyzontalne i wertykalne, porównując je z relacjami występującymi w polskich przedsiębiorstwach przed kryzysem. Podkreślono także najważniejsze dodatnie i ujemne cechy obecnie zidentyfikowanych relacji interpersonalnych oraz ich znaczenie z punktu widzenia możliwości przetrwania kryzysu przez organizację. (abstrakt oryginalny)

On the base of the results of the field researches internal horizontal and vertical relations in Polish enterprises were described. The actual relations were compared with interpersonal relations in Polish organizations before crisis. In the article the main positive and negative features of actual relations were presented. Their influence on surviving in the time of crisis was shown too. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Baruk A., Analiza postaw i opinii pracowników a luka wizerunkowa, „Przegląd Organizacji" 2006, nr 11.
  2. Baruk A., Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu