BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Małyska Paweł
Tytuł
Rynek portali horyzontalnych w Polsce - część pierwsza
Market of Horizontal Portals in Poland - Part One
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2003, z. 29, s. 158-169
Słowa kluczowe
Modele biznesowe, Portale internetowe, Internet, Rzeczywistość wirtualna, Użytkownicy informacji
Business models, Web portals, Internet, Virtual reality, Users of information
Abstrakt
W artykule skoncentrowano się na ogólnotematycznych portalach horyzontalnych - jednych z podstawowych portali internetowych. Wśród portali horyzontalnych wyróżniono modele biznesowe, realizowane jako: portal medialny i portal telekomunikacyjny. Krajowy rynek portali horyzontalnych, z uwzględnieniem użytkowników omówiono na podstawie czterech portali: Onet.pl,WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl.

The article discusses horizontal portals - one of the basic internet portals. Domestic market of horizontal portals has been discussed on the example of four portals such as Onet.pl, WP.pl, Interia.pl and Gazeta.pl. (AŁ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. ABN AMRO Internet Sector Research, Europe Portals Techno-bubble II, United Kingdom 2000, s. 2.
  2. Arena.pl - pierwszy portal telekomunikacyjny, Warszawa 2001, s. 4.
  3. Arena.pl, Prospekt emisyjny, Warszawa 2001, s. 102.
  4. Czajkowski M., Leksykon internetu, Wydawnictwo MIKOM, Warszawa 1999, s. 313-314.
  5. Gajownik T., Internet słownik angielsko-polski, Langenscheidt, Warszawa 2001, s. 139, 144.
  6. Geer S., Internet od A do Z, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2001, s. 46.
  7. IntelliNews Internet Securities, Poland - Internet Sector Report, Warsaw 2002, s. 3.
  8. Interia.pl S.A., Prospekt emisyjny, Kraków 2001, s. 63.
  9. Kasperek A., Wiatr R., Interia, COK Bank Handlowy S.A., Warszawa 2001, s. 30.
  10. KPMG Consulting, Interia.pl - audyt oglądalności za miesiąc wrzesień 2000, Warszawa 2001.
  11. Małyska E., Interia - raport analityczny, Biuro Maklerskie BGŻ S.A., Warszawa 2001, s. 6.
  12. Pająk S., Arena.pl - raport analityczny, Wood & Company, Warszawa 2001, s. 3.
  13. Sadlej M., Turkiewicz D., Nowa ekonomia - 2B or not 2B, CDM PEKAO S.A., Warszawa 2000, s. 2.
  14. http://reklama.interia.pl/index.html
  15. http://www.onet.pl/onet/historia.html
  16. http://www.teleinfo.com.pl/ti/2000/22/tl l.html
  17. http://www.wp.pl/wp
  18. http://www.wp.pl/wp/historia.html
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu