BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drabarek Tomasz
Tytuł
Wykorzystanie słownika transformacji w komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych podmiotów handlu hurtowego
The Use of Transformational Vocabulary in Marketing Communication - the Example of Wholesale Trading Companies
Źródło
Nauka i Gospodarka, 2009, nr 3, s. 63-69, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Marketing, Komunikowanie marketingowe, Instrumenty marketingowe, Handel hurtowy, Przemysł spożywczy, Przekształcenia ustrojowo-systemowe
Marketing, Marketing communication, Marketing instruments, Wholesale trade, Food industry, Systemic transformation
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Województwo śląskie
Śląskie voivodship
Abstrakt
W artykule przedstawiono sposób doboru środków przekazu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa prowadzącego handel hurtowy artykułami spożywczymi, przy wykorzystaniu metody „słownika transformacji”. Przeprowadzono analizę słownictwa użytego przez największe przedsiębiorstwa prowadzące handel hurtowy w województwie śląskim, zaproponowano szereg zmian, aby bardziej efektywnie wykorzystać odpowiednio dobrane słownictwo.

The article presents how to choose appropriate vocabulary in marketing communication of wholesale trading companies. Author describes how to use the method of Transformational Vocabulary. The article is also an analysis of vocabulary used by the largest companies engaged in wholesale trade in Silesia. Author proposes a number of changes in vocabulary to make more effective use of it. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kopaliński W., Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych z almanachem. Wydawnictwo MUZA S.A., Warszawa 1999, 2004.
  2. Ludwiczak D., Piskadłowska A., Tarka-Huczek E., Słownik wyrazów bliskoznacznych, Wydawnictwo Wiedza Powszechna, Warszawa 1998.
  3. Robbins A., Obudź w sobie olbrzyma... i miej wpływ na całe swoje życie - od zaraz!, Wydawnictwo Studio HMKA, Warszawa 2002 .
  4. www.chh.katowice.pl, [07.12.2008].
  5. www.makro.pl/pl, [18.07.2009].
  6. www.obroki.pl, [18.07.2009].
  7. www.selgros.pl, [18.07.2009].
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2080-1092
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu