- Autor
- Ćwik Krzysztof, Jurek Łukasz
- Tytuł
- Transfer wizerunku a działania społecznie odpowiedzialne
Image Transfer and Social Responsible Actions - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, nr 5, s. 176-184, rys., bibliogr. 22 poz.
- Tytuł własny numeru
- Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
- Słowa kluczowe
- Wizerunek przedsiębiorstwa, Działalność społeczna, Sponsoring
Company image, Social activity, Sponsoring - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autorzy skupili uwagę na transferze wizerunku w przypadku sponsoringu społecznego. Ich celem było przedstawienie istoty transferu wizerunku, jako jednego z motywów, dla którego organizacje gospodarcze realizują działania społecznie odpowiedzialne w tym właśnie obszarze.
The article presents the main concepts of the corporate social responsibility and the reasons of activities which pertain to this field. The authors focused mainly on the issue of image transfer as one I of the motives of undertaking by enterprises social responsible actions within social sponsoring.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Adamus-Matuszyńska A., Firma społecznie odpowiedzialna szansą na przetrwanie w turbulentnych czasach, [w:] Public relations instytucji użyteczności publicznej, red. E. Hope, Scientific Publishing Group, Gdańsk 2005.
- Datko M., Sponsoring. Strategia, promocja, komunikacja, Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania, Poznań 2003.
- Doktor K., Dylematy społecznej odpowiedzialności organizacji gospodarczych, "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi" 2005 nr 6.
- Dothasz M., Społeczna odpowiedzialność biznesu - nowy kierunek w komunikacji marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie nr 667, AE, Kraków 2005.
- Dudkiewicz M., Wizerunek sektora pozarządowego - więcej pytań niż odpowiedzi, "Trzeci Sektor" 2006 nr 5.
- Dyskusja redakcyjna - o wizerunku trzeciego sektora, "Trzeci Sektor" 2006 nr 5.
- Golaszewska-Kaczan U., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec niepewności w działalności firmy, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" 2005 nr 10.
- Griffin R.W., Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa 2000.
- Gruszecki T., Współczesne teorie przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa 2002.
- Gwinner K., A model of image creation and image transfer in event sponsorship, "International Marketing Review" 1997 nr 3.
- http://sokrates.pilicka.pl/marketing_8.htm#_ftn2 (24.04.2007).
- Iwankiewicz-Rak B., Siła wizerunku organizacji pozarządowej, "Trzeci Sektor" 2006 nr 5.
- Реnс J., Przedsiębiorstwo w burzliwym otoczeniu. Procesy adaptacji i współpracy, cz. 2, OPO, Bydgoszcz 2002.
- Polakowska-Kujawa J., Kujawa M., Sponsoring, aspekty prawne i gospodarcze, Poltext, Warszawa 1994.
- Rybak M., Społeczna odpowiedzialność biznesu - idea i rzeczywistość, "Gospodarka Narodowa" 2001 nr 3.
- Smith G., Brand image transfer through sponsorship: A consumer learning perspective, "Journal of Marketing Management" 2004 No.20.
- Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R., Kierowanie, PWE, Warszawa 2001.
- Sznajder A., Sponsoring, czyli jak promować firmą wspierając innych, Business Press, Warszawa 2004.
- Tarkowska E., O biednych nikt nie chce słuchać, "Gazeta Wyborcza" 31.12.2005 - 1.01.2006.
- Wojcik K., PR od A do Z, t. II, Placet, Warszawa 2001.
- Wołowiec T., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa nową formułą zarządzania, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" 2004 nr 3.
- Żbikowska A., Public relations, PWE, Warszawa 2005.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol