BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Omarini Anna
Tytuł
Klient-bank analiza relacji
Źródło
Gazeta Bankowa, 2009, nr 47, s. 56-57
Słowa kluczowe
Nowe technologie, Kanały dystrybucji, Elektroniczne kanały dystrybucji, Bankowość, Sektor bankowy
High-tech, Distribution channels, Electronic distribution channels, Banking, Banking sector
Abstrakt
Artykuł dotyczy zastosowania nowoczesnych technologii w rozwoju bankowości wielokanałowej. Autorka definiuje pojęcie kanału bezpośredniego oraz pojęcie bankowości wielokanałowej. Wyjaśnia wpływ rozwoju technologicznego na ewolucję wspomianych kanałów. Analizuje postawy klientów wobec tego rodzaju usług bankowych na podstawie przeprowadzonej ankiety oraz formułuje wnioski końcowe wynikające ze wspomnianej analizy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu