BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Joanna
Tytuł
Segment dla bogatych
Źródło
Gazeta Bankowa, 2009, nr 48, s. 54-56
Słowa kluczowe
Sektor bankowy, Bankowość detaliczna, Banki zagraniczne, Segmentacja klientów, Obsługa klienta
Banking sector, Retail banking, Foreign bank, Customer segmentation, Customer service
Abstrakt
Artykuł dotyczy dynamicznego rozwoju sektora bankowości oferującego swoje usługi klientom bogatym. Autorka pisze o wejściu zagranicznych banków bogatego klienta na polski rynek. Wymienia zagraniczne banki, które otwarły ostatnio swoje filie w Polsce, omawia potencjał rynku tego rodzaju usług w naszym kraju, opisuje segmentację grupy społecznej osób zamożnych oraz zwraca uwagę na małą popularność profesjonalnego doradztwa w grupie klientów zamożnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu