BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bauer Romuald, Leśniewski Michał Adam
Tytuł
Internacjonalizacja działań marketingowych przedsiębiorstwa
Internationalization of Firm's Marketing Activities
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2003, z. 39, s. 111-117
Słowa kluczowe
Marketing międzynarodowy, Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Otoczenie przedsiębiorstwa, Międzynarodowe strategie marketingowe
International marketing, Multinational enterprise, Enterprise environment, International marketing strategies
Abstrakt
W artykule rozważono rolę marketingu w strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki otoczenia międzynarodowego i czynniki otoczenia rynku zagranicznego mające wpływ na decyzje przedsiębiorstwa.

Marketing and its role in the company's internationalization strategy has been considered. Factors of both international as well as foreign market environment were discussed in terms of their impact on company's decisions. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Kramer T., Leksykon marketingu, PWE, Warszawa 1998, s.145.
  2. Geuns O. van, Marketing międzynarodowy i handel zagraniczny, Zachodnio-Pomorska Szkoła Biznesu przy Uniwersytecie Szczecińskim, Szczecin 1993, s.12.
  3. Grzegorczyk W., Marketing na rynkach zagranicznych, Biblioteka Menadżera i Bankowca, Warszawa 1998, s. 12.
  4. Komor M., Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku, PWN, Warszawa 1999, s. 55.
  5. Kotler Ph., O marketingu - Jak kreować i opanować rynki, Profesjonalna Szkoła Biznesu, Kraków 1999.
  6. Rymarczyk J., red., Organizacja i technika handlu zagranicznego, PWE, Warszawa 2000, s.112.
  7. Sznader A., Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, PWN, Warszawa 1995, s. 16.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu