- Autor
- Kantowicz-Gdańska Monika, Szulowski Dominik
- Tytuł
- Strategia wzmocnienia marki i wizerunku pracodawcy (McDonald's Polska)
A strategy for strengthening employer brand and image (McDonalds's Polska) - Źródło
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2009, nr 6, s. 67-74
- Słowa kluczowe
- Pracodawcy, Marka przedsiębiorstwa, Zarządzanie strategiczne, Wizerunek pracodawcy
Employers, Enterprise's brand, Strategic management, Employer branding - Uwagi
- streszcz.
- Firma/Organizacja
- McDonald's
- Abstrakt
- Opracowanie prezentuje strategię działań McDonald's zmierzającą do umocnienia marki i wizerunku tej firmy jako pracodawcy. Omówione zostały wyzwania organizacji w obszarze employer branding, kluczowe założenia strategii, a także proces jej planowania i wdrażania. Niektóre z rozwiązań opisanych w materiale można traktować jako wzorcowe, niektóre z nich mają charakter nowatorski - mogą stać się dobrą praktyką dla innych organizacji chcących odnosić sukcesy we wzmacnianiu swojego wizerunku pracodawcy. (abstrakt oryginalny)
This paper presents McDonald's action strategy aimed at strengthening the brand as well as the image of the company as an employer. The discussion looks at organizational challenges in the area of employer branding and key strategy assumptions as well as the process of planning and implementation. Some of the solutions described in this material may be treated as models, some are innovative in character and may come to be viewed as best practice for other organizations hoping to be successful in strengthening their image as an employer. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0874
- Język
- pol