BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowakowski Krzysztof R.
Tytuł
Media a Public Relations
The media and Public Relations
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2009, nr 6, s. 97-102, wykr., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Badania sondażowe, Public relations, Etyka zawodowa, Media
Survey research, Public relations, Professional ethics, Media
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Tekst prezentuje założenia i wyniki badań sondażowych przeprowadzonych w 2008 na temat etycznych aspektów pracy w Public Relations, ze szczególnym uwzględnieniem relacji z mediami. (abstrakt oryginalny)

This text presents the assumptions and results of poll-based research conducted in 2008 on the ethical aspects of work in public relations, with special stress on relations with the media. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bauer Z., Chudziński E., red. (2000), Dziennikarstwo i świat mediów, Universitas, Kraków.
  2. Black S. (1999), Public Relations, ABC, Warszawa.
  3. Goban-Klas T. (1999), Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, PWN, Warszawa - Kraków.
  4. Ociepka B., red. (2005), Kształtowanie wizerunku, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.
  5. Pleszczyński J. (2007), Etyka dziennikarska, Difin, Warszawa.
  6. Sorlin P. (2001), Mass media, Astrum, Wrocław.
  7. Wojcik K. (2005), Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu