- Autor
- Nowakowski Krzysztof R.
- Tytuł
- Media a Public Relations
The media and Public Relations - Źródło
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2009, nr 6, s. 97-102, wykr., bibliogr. 7 poz.
- Słowa kluczowe
- Badania sondażowe, Public relations, Etyka zawodowa, Media
Survey research, Public relations, Professional ethics, Media - Uwagi
- streszcz.
- Abstrakt
- Tekst prezentuje założenia i wyniki badań sondażowych przeprowadzonych w 2008 na temat etycznych aspektów pracy w Public Relations, ze szczególnym uwzględnieniem relacji z mediami. (abstrakt oryginalny)
This text presents the assumptions and results of poll-based research conducted in 2008 on the ethical aspects of work in public relations, with special stress on relations with the media. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Bauer Z., Chudziński E., red. (2000), Dziennikarstwo i świat mediów, Universitas, Kraków.
- Black S. (1999), Public Relations, ABC, Warszawa.
- Goban-Klas T. (1999), Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, PWN, Warszawa - Kraków.
- Ociepka B., red. (2005), Kształtowanie wizerunku, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.
- Pleszczyński J. (2007), Etyka dziennikarska, Difin, Warszawa.
- Sorlin P. (2001), Mass media, Astrum, Wrocław.
- Wojcik K. (2005), Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet, Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0874
- Język
- pol