BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nycz Małgorzata (Wrocław University of Economics, Poland), Smok Barbara (Wrocław University of Economics, Poland)
Tytuł
Knowledge in Distance Learning System
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, nr 25, s. 105-112, rys., bibliogr. 14 poz.
Research Papers of Wrocław University of Economics
Tytuł własny numeru
Knowledge Acquisition and Management
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Zarządzanie wiedzą, Edukacja
e-learning, Knowledge management, Education
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zarządzanie wiedzą wciąż zyskuje na znaczeniu, również w dziedzinie systemów edukacyjnych wspomaganych komputerowo. Ten artykuł prezentuje modele edukacji, charakterystykę systemów zdalnej edukacji. Specjalny nacisk został położony na wiedzę, potraktowaną jako jedną z najcenniejszych wartości. Następnie omówiono organizację systemów zdalnej edukacji, a na końcu zaprezentowano wskazówki na temat przyszłości systemów zdalnej edukacji. (AT)

Knowledge management is still growing in importance, also in the field of computer supported education systems. This paper presents models of education, characteristic of distance education system. Special stress has been put to knowledge treated as one of the most valuable assets. Then we discuss organization of distance education system and at the end we give some hints about the future of distance learning systems. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Baborski A., Nycz M. (1999). Nauczanie multimedialne a wiedza. Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej, AE, Wrocław.
  2. Bielecki W.T. (2003). Założenia dla systemów e-learning. http://republika.pl/webmarketing/materialy/eLearning/e-learning_tekst.htm (retrieved May, 2003).
  3. Hayhoe G.F. (2002). Evaluating distance learning in graduated programs: Ensuring rigorous, rewarding professional education, http://www.puw.pl/elerning.html (retrieved October 25, 2002).
  4. Hayhoe G.F. (2005). Evaluating distance learning in graduated programs: ensuring rigorous, rewarding professional education. Paper presented at the International Professional Communication Conference 98 on 23 September in Quebec City, PQ, Canada, http://www.puw.pl/downloads/doc/ evaluating pdf (retrieved December 24, 2005).
  5. http://hale.pepperdine.edu (2001) (retrieved May 27, 2001).
  6. http://zdzich.wsh-kielce.edu.pl/~zbylu/teksty/e_modele.html (retrieved February 11, 2003).
  7. Ismangil B.P. (1998). Towards standardisation of distributed open learning environments. http://www.dcs.shef.ac.ukl~m6bpi/project/report.html#tocl (retrieved August 5, 1998).
  8. Koolen R. (2001). Learning Content Management Systems - The Second Wave of e-Learning. Grand Rapids, Mich.
  9. Nycz M. (2002). Zarządzanie wiedzą w systemach nauczania otwartego. [In:] Systemy wspomagania organizacji SWO 2002. Ed. H. Sroka. AE, Katowice.
  10. Nycz M., Owoc M., Smok B. (2001). Procedura weryfikacyjna wiedzy pozyskiwanej z baz danych. [In:] III krajowa Konferencja „Metody i systemy komputerowe w badaniach naukowych i projektowaniu inżynierskim”. WNT, Warszawa.
  11. Nycz M., Smok B. (2003). Distance education as a way to meet the challenges of the XXI century. [In:] SympoTIC'03 Joint 1st Workshop on Mobile Future & Symposium on Trends in Communications, Proceedings, IEEE CS Section, Bratislava, Slovakia, 26-28 October 2003.
  12. Peraya D. (2003). Distance education and the WWW. http://www.puw.pl/elerning.html (retrieved January 18,2003).
  13. Russel S., Norvig P. (1995). Artificial Intelligence. A Modern Approach. Prentice Hall, Upper Saddle River.
  14. Singh H. (2002). Demystifying e-learning standards, http://www.puw.pl/elerning (retrieved November 7, 2002).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu