BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Miedziarek Sławomir, Suterski Hieronim
Tytuł
Satysfakcja klienta wewnętrznego w świetle badań na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lesznie
Searching for Perfection by Means of Questionnaire Research for the Internal Client of a Chosen Organization
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, nr 31, s. 494-505, tab., bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Zarządzanie personelem jako kryterium doskonałości
Słowa kluczowe
Badanie satysfakcji, Klient wewnętrzny, Zadowolenie z pracy, Badania ankietowe, Studium przypadku
Satisfaction research, Internal customer, Job satisfaction, Questionnaire survey, Case study
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lesznie
Abstrakt
Autorzy przedstawili model ankiety stosowanej w celu opisania satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy. Podmiotem badań stała się 29-osobowa grupa pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lesznie

The paper is an attempt to identify the fulfillment of the needs of blue collar workers. There has been done the appreciation of the most important factors for the participants of the questionnaire. The research and the results have been based on the proper analysis. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. Clements P., Myśl pozytywnie, poradnik dla menedżerów, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996.
  2. Hamrol A., Mantura W., Zarządzanie jakością, teoria i praktyka, PWN, Warszawa-Poznań 1998.
  3. Marczewski P., Zastosowanie inżynierii jakości do badań ankietowych klienta wewnętrznego w MPWiK w Lesznie, praca dyplomowa, PWSZ, Leszno 2007.
  4. Miedziarek S., Optymalizacja systemów komputerowych w projektowaniu i eksploatacji maszyn, UZ, Zielona Góra 2007.
  5. Suterski H., Miedziarek S., Inżynieria jakości. Projektowanie projakościowe, PWSZ, Leszno 2008.
  6. Woźny A., Kobierska M., Wpływ satysfakcji pracowników na funkcjonowanie organizacji, Politechnika Częstochowska, Częstochowa 2003.
  7. Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji, red. L. Nieżurawski, Olsztyn 2004.
  8. Zarządzanie. Teoria i praktyka, red. A.K. Koźmiński, W. Piotrowski, WSPiZ im. Leona Koźmińskiego, UW, PWN, Warszawa 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu