BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gębski Adam
Tytuł
Kierunki rozwoju
Źródło
Bank, 2009, nr 5, s. 54-55
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Systemy ERP, Zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa, Outsourcing
Customer Relationship Management (CRM), ERP system, Enterprise Resource Planning (ERP), Outsourcing
Abstrakt
Systemy CRM i ERP to jedne z podstawowych narzędzi IT, którymi posługują się współczesne przedsiębiorstwa. W opracowaniu omówiono istotę tych systemów oraz powody przemawiające za ich wprowadzaniem. Poruszono także kwestię outsourcingu systemów CRM i ERP.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu