BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Idzik Marcin (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
Tytuł
Zwyczaje zakupowe Polaków w latach 1995-2006
Buying Habits of Poles in Years 1995-2006
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2008, nr 1192, s. 281-287, rys., bibliogr. 2 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes a zrównoważony rozwój obszarów wiejskich
Słowa kluczowe
Konsumpcja, Preferencje konsumenta, Zachowania konsumenta, Badania konsumenckie, Badanie preferencji konsumenckich
Consumption, Consumer preferences, Consumer behaviour, Consumer research, Consumer preferences research
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono ocenę i analizę tendencji zmian preferencji i zachowań zakupowych polskich konsumentów. Zbadano zwyczaje zakupowe dotyczące żywności i napojów bezalkoholowych. Omówiono kierunki w preferencjach, upodobaniach i przyzwyczajeniach klientów. Opisano również postawy wobec promocji supermarketów i hipermarketów.

The article presents decision making process of the consumers relating to FMCG (including food) purchases. The research showed that changes in Polish economy and globalization trends have an influence on consumer's preferences and behaviours. Among others the growing time value for consumers, factors affecting shop choice and consumer's favourite means of promotion were shown. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Omnibus XII 1992, 1995, 1997-2006, Pentor Research International, Warszawa.
  2. Polski konsument 1992-2005, Pentor Research International, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu