BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grudzewski Wiesław M., Hejduk Irena K., Sankowska Anna, Wańtuchowicz Monika
Tytuł
Zarządzanie zaufaniem. Wybrane problemy
Trust Management. Selected Issues
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2009, nr 3, s. 3-14, bibliogr. 12 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zaufanie, Zaufanie organizacyjne, Zarządzanie zaufaniem
Enterprise management, Trust, Organizational trust, Trust management
Uwagi
streszcz., summ., zawiera rysunki
Abstrakt
Organizacja oparta na zaufaniu to cel wysiłków podejmowanych w zarządzaniu zaufaniem. Jego realizacja wymaga wszechstronnej wiedzy o zasadach kreowania zaufania, z uwzględnieniem specyfiki danej organizacji oraz stosowania strategii unikania nadużycia zaufania. (abstrakt oryginalny)

Building and maintaining a trust-based organisation is a major and central purpose of trust management. This requires comprehensive knowledge about the rules in creating trust, with particular reference to unique activities of the organisation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. S. Bibb, J. Kourdi, Trust matters, for Organizational and Personal Success, Palgrave Macmillan, New York 2004.
  2. S. R. Covey, R. R. Merrill, The speed of trust: The one thing that changes everything, Free Press, New York 2006.
  3. W. M. Grudzewski, I. K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Trust Management in Virtual Work Environments: A Human Factors Perspective, CRC, New York 2008a.
  4. W. M. Grudzewski, I. K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Trust Management in Virtual Organisations of Small and Medium-Sized Enterprises, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 2006, nr 1(672), s. 3-9.
  5. W. M. Grudzewski, l. K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych, Difin, Warszawa 2007.
  6. W. M. Grudzewski, l. K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Kluczowe czynniki sukcesu organizacji wirtualnej, Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie 2008b, nr 1(6), styczeń-marzec 2008, s. 92-97.
  7. N. Kanoi, Manufacturing modernization - Sony's approach: First International Manufacturing Lecture, Inst. of Manufacturing Engineers 1991, November.
  8. R. Mackay, C. E. Siemieniuch, M. A. Sinclair, A view of human factors in integrated manufacturing from the perspective of the ESPRIT-CIME programme. Paper presented at the Proc. 2nd Information Technology and People Conf. (ITaP '93), Moscow 1992, June.
  9. P. Ratnasingam, Inter-Organizational Trust for Business-to-Business E-commerce, IRM Press, Hershey 2003.
  10. D. S. Reina, M. L. Reina, Trust and betrayal in the workplace. Building Effective Relationships in Your Organization, Berrett-Koehler Publishers, San Francisco 2006.
  11. K. Ricci, Management by Trust, Citation Books, Canada 2006.
  12. C. E. Siemieniuch, M. A. Sinclair, Implications of the Supply Chain for Role Definitions in Concurrent Engineering, Human Factors and Ergonomics in Manufacturing 2000, vol. 10(3), s. 251-272.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu