BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czarniewski Sławomir
Tytuł
System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
The System of Enterprise Communication with the Market
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2009, nr 3, s. 33-39, bibliogr. 15 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Komunikowanie przedsiębiorstwo-otoczenie, Komunikowanie, Promocja przedsiębiorstwa, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Komunikowanie marketingowe
Communication company-environment, Communication, Promotion of enterprise, Communication company-client, Marketing communication
Uwagi
streszcz., summ., zawiera rysunek
Abstrakt
W artykule przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące systemu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. (abstrakt oryginalny)

Basic issues concerning the system of enterprise communication with market are presented in the article. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. L. Aaker, A. M. Brumbaugh, S. A. Grier, Non Target Markets and Viewer Distinctiveness: The Impact of Target Marketing on Advertising Attitudes, Journal of Consumer Psychology 2000, No. 3(9).
  2. G. Assmus, An Empirical lnvestigation in to the Perception of Vehicle Source Effects, Journal of Advertising, No. 7, zima 1978.
  3. H. Buttle, J. E. Raymond, S. Danziger, „Do Famous Faces Capture Attention?", referat wygłoszony na konferencji Association for Consumer Research w Columbus w stanie Ohio, październik 1999.
  4. R. Cialdini, K. V. Rhoads, Human Behavior and the Marketplace, Marketing Research, jesień 2001.
  5. R. Dezember, FTC Seeks More Media Policing to Foil Bogus Diet Promotions, Wall Street Journal lnteractive Edition, 18 września 2002.
  6. R. C. Grass, W. H. Wallace, Advertising Communication: Print Vs. TV, Journal of Advertising Research 1974, No. 14.
  7. E. C. Hirschmanm, M. R. Solomon, Utilitarian. Aesthetic and Familiarity Responses to Verbal versus Visual Advertisements, Advances in Consumer Research, No. 11, T. C. Kinnear (red.), Association for Consumer Research, Provo 1984.
  8. R. L. Johnnie, The Rap of Luxury, Newsweek, 2 września 2002.
  9. M. A. Kamins, Celebrity and Noncelebrity Advertising in a Two-Sided Context, Journal of Advertising Research, No. 29, czerwiec-lipiec 1989.
  10. J. Kiselius, B. Sternthal, Examining the Vividness Controversy, An Availability-Valence Interpretation, Journal of Consumer Research, No. 12, marzec 1986.
  11. L. J. Price, N. Dawar, The join effects of brands and warranties in signaling new product quality, Journal of Economic Psychology 2002, No. 23.
  12. M. Schudson, Advertising, the Uneasy Persuasion. Its Dubious Impact on American Society, Basic Books, New York 1986.
  13. M. Sławiński, J. Zgud, Ironiczni nie sceptyczni, Businessman Magazine, styczeń 2002, nr 1(130).
  14. M. R. Solomon, E. W. Stuart, Marketing: Real People, Real Choices, Prentice Hall, Upper Saddle River 2002.
  15. G. Souza, R. C. Rao, Can Repeating an Advertisement More Frequently Than the Competition Affect Brand Preference in a Mature Market?, Journal of Marketing, No. 59, kwiecień 1995.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu