BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Siodmok Henryk
Tytuł
Zarządzanie relacjami z klientami w organizacjach sieciowych
Management of Customers Relationship in Network Organizations
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1014, s. 659-668, rys., bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem : między teorią a praktyką
Słowa kluczowe
Organizacje sieciowe, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Przewaga konkurencyjna, Postęp technologiczny
Network organisations, Customer Relationship Management (CRM), Competitive advantage, Technological progress
Uwagi
summ.
Abstrakt
Tezą wiodącą autora było pokazanie, że koncepcja customer relationship management (CRM) wraz ze swoją otoczką narzędziową, stanowi użyteczne narzędzie rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej organizacji sieciowych. Szczególnie odpowiednie wykorzystanie narzędzi informatycznych pozwala na zarządzanie relacjami z klientami w stopniu umożliwiającym wpływanie na decyzje zakupowe klientów. (fragment wstępu)

Customer relationship management is becoming a new management tool in network organization existence. Due to tele-information progress, network organizations have gained capabilities to follow and register individual customer's purchasing patterns. In consequence, it is possible to foresee needs evolution and adjust product offer to changes in preferences. This way an organization develops competency to manage customer's purchases. The development process of networks becomes to a larger extend depended on increase of turnover per customer than on acquisition of new ones. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brown S.A., Customer Relationship Management, A Strategic Imperative In the World of E-business, John Wiley & Sons Canada, Ltd, 2000.
  2. Lee D., The Customer Relationship Management Survival Guide, HYM Press, St. Paul 2000.
  3. Muller J., Kerwin К., Welch D., Autos: A New Industry, "Business Week", 15 July 2002.
  4. Reinartz W., Kumar V., The Mismanagement of Customer Loyalty, HBR Online, product number 1407.
  5. Seybold P.B., Get Inside the Lives of Your Customers, HBR on Customer Relationship Management, 2002.
  6. Sindel K., Loyalty Marketing for the Internet Age. Published by Dearbon Trade, 2000.
  7. Tiwana A., The Essential Guide to Knowledge Management, Prentice Hall PTR, 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu