BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Urok internetowych społeczności
Źródło
Bank, 2009, nr 12, s. 80-81
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Serwisy społecznościowe, Reklama, Marketing, Banki
Social media, Social networking, Advertising, Marketing, Banks
Abstrakt
Media społecznościowe, takie jak Facebook, MySpace czy Nasza-Klasa mają coraz większe znaczenie w biznesie. Również banki coraz częściej wykorzystują te kanały do komunikowania się ze swoimi klientami. W artykule omówiono specyfikę marketingu w serwisach społecznościowych na przykładach banków wykorzystujących takie możliwości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu