BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lew Grzegorz (Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza)
Tytuł
Optymalizacja kosztów obsługi klienta z wykorzystaniem rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwach handlowych
Optimization of Consumer Service Costs with the Application of Activity-Based Costing in Commercial Enterprises
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, nr 58, s. 236-241, rys., bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Systemy zarządzania kosztami i wynikami
Słowa kluczowe
Rachunek kosztów działań, Przedsiębiorstwo handlowe, Obsługa klienta, Optymalizacja kosztów
Activity Based Costing (ABC), Commercial enterprises, Customer service, Cost optimization
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono optymalizację kosztów związanych z obsługą klientów w przedsiębiorstwach handlowych. Zdaniem autora, wykorzystanie do tego celu rachunku kosztów działań, niweluje w sposób skuteczny największą wadę tradycyjnych rachunków kosztów klientów, polegającą na suboptymalizacji kosztów obsługi klientów.

Indirect costs are the main area of interest among managers of commercial enterprises. They should focus on such activities which bring surplus value for an enterprise. To such activities belong all which are directed at consumer. The article presents costs optimization connected with this activity area in commercial enterprises. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Lew G., Controlling przedsiębiorstw handlowych, Difin, Warszawa 2004.
  2. Strażycki M. (red.), Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem, SGH, Warszawa 1998.
  3. Turyna J., Pułaska-Turyna B., Rachunek kosztów i wyników, Finans-Serwis, Warszawa 1996.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu