- Autor
- Nowak Edward (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
- Tytuł
- Zarządzanie rentownością klientów
Customer Profitability Management - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, nr 58, s. 339-347, tab., rys., bibliogr. 8 poz.
- Tytuł własny numeru
- Systemy zarządzania kosztami i wynikami
- Słowa kluczowe
- Wartość klienta, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Koszty obsługi klienta
Customer value, Customer Relationship Management (CRM), Customer service costs - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Problematyce analizy rentowności klientów w zarządzaniu relacjami z klientami został poświęcony artykuł. Poruszone zostały dwa zagadnienia: klasyfikacja klientów na potrzeby analizy rentowności oraz dobór instrumentów optymalizacji rentowności klientów. (fragment tekstu)
The article discusses the customer relationship management. The concept of costumer profitability analysis has been depicted. Special attention has been given to the costumer lifetime value concept. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Gupta S., Lehman D.R., Customers as assets, "Journal of Interactive Marketing" 2003 vol. 19, no 2.
- Kaplan R.S., Cooper R., Zarządzanie kosztami i efektywnością, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000.
- Kaplan R.S., Norton D.P., Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategią na działanie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
- Leszczyński Z., Zarządzanie kosztami obsługi klienta i kanału dystrybucji w warunkach stosowania rachunku kosztów działań, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 32, UE, Wrocław 2008.
- Moden Y., Cost Reduction Systems. Target Casting and Kaizen Costing, Productivity Press, Portland 1995.
- Ness J.A., Schroeck M.J., Letendre R.A., Douglas W.J., The role of ABM in measuring customer value. Port one, "Strategic Finance" 2001, March, vol. 82, 9.
- Putyra A., Wybrane instrumenty rachunkowości zarządczej w kształtowaniu relacji z klientami, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 32, UE, Wrocław 2008.
- Shapiro B.P., Rangan V.K., Moriarty R.T., Ross E.B., Manage costumers profit, "Harvard Business Review" 1987 nr 9.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol