BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowak Edward (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Zarządzanie rentownością klientów
Customer Profitability Management
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, nr 58, s. 339-347, tab., rys., bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Systemy zarządzania kosztami i wynikami
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Koszty obsługi klienta, Wartość klienta
Customer Relationship Management (CRM), Customer service costs, Customer value
Uwagi
summ.
Abstrakt
Problematyce analizy rentowności klientów w zarządzaniu relacjami z klientami został poświęcony artykuł. Poruszone zostały dwa zagadnienia: klasyfikacja klientów na potrzeby analizy rentowności oraz dobór instrumentów optymalizacji rentowności klientów. (fragment tekstu)

The article discusses the customer relationship management. The concept of costumer profitability analysis has been depicted. Special attention has been given to the costumer lifetime value concept. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. Gupta S., Lehman D.R., Customers as assets, "Journal of Interactive Marketing" 2003 vol. 19, no 2.
  2. Kaplan R.S., Cooper R., Zarządzanie kosztami i efektywnością, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000.
  3. Kaplan R.S., Norton D.P., Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategią na działanie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  4. Leszczyński Z., Zarządzanie kosztami obsługi klienta i kanału dystrybucji w warunkach stosowania rachunku kosztów działań, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 32, UE, Wrocław 2008.
  5. Moden Y., Cost Reduction Systems. Target Casting and Kaizen Costing, Productivity Press, Portland 1995.
  6. Ness J.A., Schroeck M.J., Letendre R.A., Douglas W.J., The role of ABM in measuring customer value. Port one, "Strategic Finance" 2001, March, vol. 82, 9.
  7. Putyra A., Wybrane instrumenty rachunkowości zarządczej w kształtowaniu relacji z klientami, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 32, UE, Wrocław 2008.
  8. Shapiro B.P., Rangan V.K., Moriarty R.T., Ross E.B., Manage costumers profit, "Harvard Business Review" 1987 nr 9.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu