BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela (Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie)
Tytuł
Wewnętrzne relacje interpersonalne w polskich przedsiębiorstwach : wyniki badań empirycznych
Internal Interpersonal Relations in Polish Enterprises : the Results of the Empirical Researches
Źródło
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2009, nr 2/3, s. 1116-1123, tabl., bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Komunikowanie interpersonalne, Zadowolenie z pracy, Komunikowanie w przedsiębiorstwie
Interpersonal communication, Job satisfaction, Communication in organisation
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W referacie została przedstawiona problematyka relacji wewnętrznych w polskich przedsiębiorstwach. Na podstawie wyników badań pierwotnych omówiono wewnętrzne relacje horyzontalne i wertykalne, porównując je z relacjami występującymi w polskich przedsiębiorstwach przed kryzysem. Podkreślono także najważniejsze dodatnie i ujemne cechy obecnie zidentyfikowanych relacji interpersonalnych oraz ich znaczenie w kontekście możliwości przetrwania kryzysu przez organizację. (abstrakt oryginalny)

In the paper the problem of interpersonal relations in the Polish contemporary enterprises was presented. On the base of the results of the field researches internal horizontal and vertical relations were described. The actual relations were compared with interpersonal relations in Polish enterprises before crisis. The main positive and negative features of actual relations were presented with point of view of chance to survive the time of crisis. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Baruk A. (2006 a), Analiza postaw i opinii pracowników a luka wizerunkowa, "Przegląd Organizacji", nr 11.
  2. Baruk A. (2006 b), Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa.
  3. Baruk A. (2008), Wybrane przejawy dyskryminacji stosowanej przez pracodawców wobec aktualnych i potencjalnych pracowników, "Humanizacja Pracy", nr 3-4.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1732-1565
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu