- Autor
- Nowakowski Krzysztof R. (Uniwersytet Warszawski)
- Tytuł
- Media a wizerunek przedsiębiorstw
Media and the Image of Companies - Źródło
- Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2009, nr 10, s. 19-25, rys., tab.
Economics and Organization of Enterprise - Słowa kluczowe
- Media, Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations, Dziennikarstwo, Społeczna odpowiedzialność biznesu
Media, Company image, Public relations, Journalism, Corporate Social Responsibility (CSR) - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- W artykule zaprezentowano etyczne aspekty relacji między dziennikarstwem i Public Relations, współpracę mediów z działami komunikacji korporacyjnej, oraz metody kreowania wizerunku firm medialnych. (abstrakt oryginalny)
The article discusses the problems of ethical aspects of the relation between journalism and public relations, the interaction between media and companies, and methods of creating the image of media companies. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Webster New International Dictionary, za: Black S., Public Relations. Dom Wyd. ABC, Warszawa 1999, s 15.
- Wójcik K., Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wyd. PLACET, Warszawa 2005, s. 24.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0860-6846
- Język
- pol