BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Steinerowska-Streb Izabella (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Tytuł
Wahania rynku a zachowania organizacyjne przedsiębiorstw
Market Fluctuations versus Corporate Behavior
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2009, nr 12, s. 11-17, rys., tab., bibliogr. 14 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Wahania sezonowe w gospodarce, Relacje z klientami, Budowanie lojalności klienta, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Zachowania organizacyjne
Seasonal fluctuations in the economy, Relationships with customers, Cultivation customer loyalty, Company development strategy, Organisational behaviour
Uwagi
streszcz., summ.,
Abstrakt
Celem artykułu jest ocena ukierunkowania działań przedsiębiorstw na budowę długoterminowych relacji z nabywcami w kontekście wahań występujących w poziomie aktywności gospodarczej. (abstrakt oryginalny)

The article presents advantages of the creation of long-term relationships with clients in the light of market fluctuations. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bank J., Zarządzanie przez jakość, Warszawa 1997.
  2. Chaston I., Bader B., Sadler-Smith E., Organizational learning style and competences. A comparative investigation of relationship and transactionally orienated small UK manufacturing firms, European Journal of Marketing, vol. 34, no. 5/6 2000.
  3. Chattopadhyay S., Relationship marketing In an enterprise resource planning environment, Marketing inteligence & Planing 19/2 2001.
  4. Fonfara K. Marketing partnerski (relationship marketing) współczesną orientacją rynkową firmy, http://www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id_numer=77737, (30.11.2009).
  5. Frąckiewicz E., Zmiana pozycji rynkowej klienta jako wyznacznik ewolucji systemu informacji marketingowej przedsiębiorstwa, www.mikro.univ.szczecin.pl, (30.11.2009).
  6. Mitręga M., Marketing relacji. Teoria i praktyka, Cedetu Sp. z o.o., Warszawa 2005.
  7. Miszewski M., Zapewnienie sprawnej alokacji zasobów gospodarczych jako ekonomiczny sens transformacji, maszynopis, Katowice 2009.
  8. Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie , C.H. Beck, Warszawa 2004.
  9. Otto J., Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa - wybrane problemy [w:] Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica 179, red. B. Gregor, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004.
  10. Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa 1996.
  11. Szymura-Tyc M., Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczania wartości klientom [w:] Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica 179, red. B. Gregor, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004.
  12. Wilmańska-Sosnowska S., Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingu [w:] Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica 179, red. B. Gregor, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004.
  13. Witek J. (1999), Jakość obsługi klienta w aspekcie zarządzania firmą usługową. http://mup.pomocprawna.info/mup_document,40.html (30.11.2009).
  14. Zelek A., Dekoniunktura gospodarcza - wyzwanie czy bariera dla zarządzania strategicznego, http://www.zpsb.szczecin.pl/, (30.11.2009).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu