BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela (Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie)
Tytuł
Internet w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych
Internet in Internal Communication in Enterprises - the Results of Empirical Research
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, nr 43, s. 300-308, tab., bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji
Słowa kluczowe
Badania naukowe, Komunikowanie wewnętrzne, Witryny internetowe, Internet, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Struktura zatrudnienia
Scientific research, Internal communication, Internet websites, Internet, Communication in organisation, Employment structure
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych przez autorkę na próbie 150 przedsiębiorstw z sektora MSP, zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego. Celem badania było określenie roli i znaczenia Internetu w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw. Zwrócono uwagę na relację pomiędzy strukturą zatrudnienia badanych firm a posiadaniem przez nie firmowych stron internetowych. Opisano również stopień wykorzystania Internetu w wybranych obszarach komunikacji personalnej.

In the paper the problem of using Internet in internal communication in Polish enterprises is presented. On the base of the field research the scope and the ways of using virtual net in chosen personnel activities are described. Special attention is paid to Internet communication between employers and employees. The research which is mentioned shows rather limited scope of using Internet in internal communication although important advantages have been gained by enterprises after including virtual net to HR activities which are presented too. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Baruk A., Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006.
  2. Baruk A., Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania, Dom Organizatora, Toruń 2008a.
  3. Baruk A., Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny, Dom Organizatora, Toruń 2008b.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu