BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Smalec Agnieszka (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Kreowanie marki regionu podstawą jego konkurencyjności
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Kreatywne miasta i aglomeracje. Studia przypadków, 2009, s. 299-310, rys., tab., bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Konkurencyjność regionów, Marka, Pozycjonowanie marki
Regions competitiveness, Brand, Brand positioning
Kraj/Region
Województwo zachodniopomorskie
West Pomeranian Voivodeship
Abstrakt
Przedstawiono istotę, funkcje i proces kreacji marki regionu, a następnie zaprezentowano markę kraju i województwa zachodniopomorskiego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Aaker D.A.: Building Strong Brands. The Free Press, New York 1996.
  2. Błaszczak A.: Jak dobrze się sprzedać. "Rzeczpospolita" z 14.07.2003.
  3. Chernatony L.: Marka. GWP, Gdańsk 2003.
  4. Dębski M: Polskie marki produktowe w okresie przemian gospodarczych. "Marketing i Rynek" 2004, nr 7.
  5. Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. PWE, Warszawa 2001.
  6. Kall J.: Silna marka. Istota i kreowanie. PWE, Warszawa 2001.
  7. Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner&Ska, Warszawa 1994.
  8. Marka dla Polski. http://www.mg.gov.pl/Wiadomosci/Gospodarka/Marka+dla+Polski.htm
  9. Ranking samorządów 2006. "Rzeczpospolita" z 20.07.2006.
  10. Urbanek G.: Zarządzanie marką. PWE, Warszawa 2002.
  11. Zarządzanie produktem. Red. B. Sojkin. PWE, Warszawa 2003.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu