BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Twardzik Małgorzata (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Tytuł
Centra handlowe jako czynnik kreatywności miast w województwie śląskim
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Kreatywne miasta i aglomeracje. Studia przypadków, 2009, s. 395-405, tab., bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Centra handlowe, Kreatywność, Miasto, Lokalizacja obiektów handlowych
Shopping centres, Creativity, City, Trade centres location
Kraj/Region
Województwo śląskie
Śląskie voivodship
Abstrakt
Omówiono rozwój centów handlowych na świecie i w Polsce. Przedstawiono ośrodki handlowe w województwie śląskim, a następnie omówiono rozrywkowo-kulturalne funkcje centrów handlowych jako czynnik kreatywności miast w województwie śląskim.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gigantomania? "Supermarket News" 2006, nr 16 oraz www.sd.tradepress.com.pl
  2. Handel detaliczny. Funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Red. J. Szumilak. Oficyna Wydawnicza, Kraków 2004.
  3. Koncentracja w handlu a współpraca dystrybutorów. Red. M. Strużycki. IRWiG, Warszawa 2001.
  4. Kołodziejczyk P.: Początek wielkiej rewitalizacji. "Miasto" 2003, nr 2.
  5. Pawlak M.: Od pierwszej do czwartej generacji. "Home & Market" 2004, nr 3.
  6. Wtulich J.: Centra handlowe w Polsce. "Home & Market" 2003, nr 3.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu