BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzegorczyk Wojciech (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Proces działań marketingowych banku i jego efektywność
Process of Marketing Activities of a Bank and Its Efficiency.
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, nr 54, s. 46-55, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Bankowość detaliczna : idee, modele, procesy
Słowa kluczowe
Marketing, Bankowość, Efektywność marketingu, Instrumenty marketingowe
Marketing, Banking, Marketing efficiency, Marketing instruments
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono założenia badania efektywności działań marketingowych banku. Przedstawiono mierniki efektywności krótkookresowych przedsięwzięć marketingowych banku oraz mierniki finansowe długookresowych przedsięwzięć marketingowych.

The process of marketing activities of a bank comprises, among others, the efficiency test of a marketing strategy, which helps to improve the strategy in the future. The efficiency test demands the use of various financial measurers: customer lifetime value, discounted cash flow band (product) value, return of marketing investment. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. Czekaj J., Dresler Z., Zarządzanie finansami przedsiębiorstw. Podstawy teorii, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
  2. Grzegorczyk W., Marketing bankowy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Łódź 2004.
  3. Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J., Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 2001.
  4. Lenskold J.D., Pomiar rentowności inwestycji marketingowych, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
  5. Mierniki marketingowe, red. R. Kozielski, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
  6. Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 2003.
  7. Simon H., Zarządzanie cenami, PWN, Warszawa 1996.
  8. Waniowski P., Strategie cenowe, PWE, Warszawa 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu