BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kozielski Robert (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Partner czy zwierzyna łowna?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 3, s. 20-24, rys., bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Klient, Lojalność klientów, Budowanie lojalności klienta, Satysfakcja klienta
Customer, Customer loyalty, Cultivation customer loyalty, Customer satisfaction
Abstrakt
W artykule poruszono zagadnienia związane z lojalnością klientów. Zaprezentowano tradycyjną definicję i podejście do lojalności. Omówiono dylematy i wątpliwości pojawiające się w ostatnich latach. Przedstawiono podejście do lojalności jako działania wielowymiarowego, pokazujące z jednej strony metody pomiaru relacji z partnerem (klientem), a z drugiej obrazujące etapy tego procesu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. F. Reichheld: The Loyalty Fffect; Harvard Business School Press, Boston 1996;
  2. R. Shaw: Nowe spojrzenie na marketing; Studio Emka; Warszawa 2001;
  3. P. Doyle: Marketing Management and Strategy; Prentice Hall, New York 2002;
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu