BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osóbka Grzegorz (Umbrella Marketing Group)
Tytuł
Biznesowy brat
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 12, s. 10-12, rys.
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Współpraca przedsiębiorstw, Strategia marketingowa, Wartość dla klienta, Marka wspólna
Branding, Enterprises cooperation, Marketing strategy, Value to customer, Co-branding
Abstrakt
W artykule podjeto temat co-brandingu jako szansy i wyzwania dla współczesnego marketingu. Co-branding to proces polegający na łączeniu dwóch lub więcej marek, prowadzący do powstania nowej, wyjątkowej wartości dla konsumenta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu