BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kwiatkowski Piotr (Anagram)
Tytuł
Nazwa szyta na miarę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 12, s. 14-16, rys.
Słowa kluczowe
Marka, Komunikowanie werbalne i niewerbalne, Komunikowanie marketingowe
Brand, Verbal and non-verbal communication, Marketing communication
Abstrakt
W artykule zwrócono uwagę na rolę nazwy w procesie tworzenia marki. Przedstawiono zagadnienie bepieczeństwa prawnego i językowego, związek między nazwą a komunikatem, wpływ nazwy na rozwój firmy. Przybliżono zasady jakimi kierują się agencje namingowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu