BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietyra Carolina (DiGi Media Store)
Tytuł
Sposoby na zakładników marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 6, s. 15-17, fot.
Słowa kluczowe
Marka, Strategia marki, Lojalność klientów, Budowanie lojalności klienta, Programy lojalnościowe
Brand, Brand strategy, Customer loyalty, Cultivation customer loyalty, Loyalty programs
Abstrakt
W artykule omówiono zagadnienie lojalności klienta wobec marki i produktów. Budowanie lojalności między marką a klientem jest działaniem pożądanym, gdyż przynosi wymierne korzyści dla firmy. Wierny konsument odznacza się systematycznością, przewidywalnością oraz niskim współczynnikiem podatności na zmiany cen. Proces budowania lojalności wymaga czasu i jest zależny od właściwego rozpoznania potrzeb i motywacji, jakie kierują konsumentem przy wyborze danego produktu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu