BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jerzakowska Monika (Sammakko)
Tytuł
Powiedz to tylko jej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 6, s. 30-31, fot.
Słowa kluczowe
Efektywność marketingu, Marketing zakupów, Kobieta, Konsument
Marketing efficiency, Buyer marketing, Woman, Consumer
Abstrakt
W artykule omówiono rolę "kultury płci" podczas procesu sprzedaży. Przedstawiono zasady marketingu skierowanego do kobiet, zwracając uwagę na następujące kryteria: zaangażowanie w grupie społecznej, unikanie budzenia zazdrości, podkreślanie Corporate Social Responsibility, uwzględnianie czynników życiowo-czasowych, zindywidualizowanie przekazu, działanie na emocjach, budowanie zaufania, organizowanie spotkań dla kobiet. Wszystkie te elementy pozwalają odpowiedzieć na oczekiwania i potrzeby klientek.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu