BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goławski Jarosław (Brand Support)
Tytuł
Lojalnie donoszę...
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 4, s. 15-17
Słowa kluczowe
Lojalność klientów, Badania marketingowe, Programy lojalnościowe, Strategia marketingowa
Customer loyalty, Marketing research, Loyalty programs, Marketing strategy
Abstrakt
Według autora większość polskich przedsiębiorstw nie posiada skutecznych narzędzi oceny i monitorowania lojalności klientów, w efekcie czego polscy marketerzy nie wiedzą jakich klientów mają, a jakich mieć powinni. Zdaniem autora wiedza o polskim kliencie wciąż jest bardziej intuicyjna, ogólna i raczej podążająca za trendami rynkowymi, niż je wyprzedzająca, a działania wspierające lojalność są często nieskoordynowane z długofalowymi strategiami brandingowymi i nieuzasadnione ekonomicznie. Jako rozwiązanie autor proponuje dwie strategie: „zabezpieczanie tyłów” oraz pełne wdrożenie w życie idei marketingu relacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu