BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kamieński Janusz (Executive-Conversation, Persona Global Polska)
Tytuł
10 sposobów na zniszczenie marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 4, s. 27-32
Słowa kluczowe
Marka, Strategia marki, Menedżer skuteczny, Efektywność zarządzania
Brand, Brand strategy, Effective manager, Management effectiveness
Abstrakt
W artykule opisano dziesięć najpowszechniejszych błędów przy próbie zbudowania silnej marki. Autor twierdzi m. in., że całkowitej odpowiedzialności za budowanie marki nie można delegować do marketingu, HR czy działów operacyjnych, że nadmierną pewnością siebie bywa przekonanie, że doskonale się wie, kim są i czego oczekują najważniejsi klienci, albo że inwestycja w CRM (Customer Relationship Management) nie daje pewności, ze automatycznie uzyska się lepsze rezultaty. Zdaniem autora mitem jest również to, że kluczem do sukcesu jest pomiar satysfakcji klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu