BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kus Elżbieta (Adv.pl)
Tytuł
Inteligentne okienka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 4, s. 67-69
Słowa kluczowe
Nowe technologie, Serwis internetowy, Strategia komunikowania, Komunikowanie skuteczne
High-tech, Website, Communication strategy, Effective communication
Abstrakt
Autorka wyjaśnia, że lightboxy są rodzajem modalnych okien dialogowych, co oznacza, że blokują działanie głównego okna aplikacji/serwisu. Pojawiają się na stronie, na warstwie, jako okna pop-up, chociaż w przeciwieństwie do nich nie są domyślnie blokowane przez przeglądarki. Lightboxy przykrywają całą stronę, która staje się wówczas nieaktywna, a tło najczęściej zostaje poszarzone. W artykule opisano zalety i wady tego rozwiązania. Autorka zastrzega, że nie ma jednej dobrej odpowiedzi na to, w jakich sytuacjach stosować lightboxy, jej zdaniem najważniejsze jest to, żeby brać pod uwagę cel postawiony przed serwisem, korzystać z nowych rozwiązań pamiętając jednak o ich ograniczeniach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu