BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wolany Leszek (Hypermedia Isobar)
Tytuł
Mapa spojrzeń
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 1, s. 62-66, rys.
Słowa kluczowe
Okulografia, Komunikowanie w internecie, Psychologia postrzegania, Użytkownicy internetu, Zachowania konsumenta, Marketing internetowy
Eye tracking, Communication on the Internet, Psychology of perception, Internet users, Consumer behaviour, e-marketing
Abstrakt
Zwrócono uwagę, że Search Engine Marketing ma coraz większy udział w budżetach reklamowych. Aby dobrze wykorzystać ten kanał, trzeba jednak dowiedzieć się, jak takie działania postrzegają konsumenci. Lepiej inwestować w SEO czy w linki sponsorowane, a może w jedne i drugie? O tym pomogą zdecydować badania eye trackingowe. W artykule omówiono badanie zrealizowane w lipcu 2009 r. przez iProspect Sweden i Carat Insight badające zachowanie szwedzkich konsumentów oglądających SERP (Search Engine Result Page – strona wyników wyszukiwania) wyszukiwarki Google.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu