BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Staniszewski Marek (Young & Rubicam Brands)
Tytuł
Wielka zagadka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 9, s. 47-49, il., rys.
Słowa kluczowe
Kreatywność, Innowacyjność, Myślenie twórcze
Creativity, Innovative character, Creative thinking
Abstrakt
Kreatywność to połączenie oryginalnej twórczości z użytecznością. Kreatywność oraz związana z nią innowacyjność stały się w dzisiejszych czasach głównym kapitałem firm i marek. Jednak zagadnienie kreatywności wciąż pozostaje niezrozumiane i łączy się z nim wiele sprzeczności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu