BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Konkol Sebastian
Tytuł
W każdej chwili reklama
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 7, s. 15-17, il.
Słowa kluczowe
Marketing mobilny, Formy reklamy, Reklama multimedialna, Techniki reklamy
Mobile marketing, Advertising forms, Multimedia advertising, Advertising technique
Abstrakt
W artykule zaprezentowano zjawisko reklamy mobilnej. Media mobilne wykorzystywane dla przekazu reklamy oferują wiele ciekawych cech. Umożliwiają precyzję kierowania przekazu reklamowego oraz doskonałą integrację z kontekstem i otoczeniem świata fizycznego, czasem i lokalizacją.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu