BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dawidowicz Paweł (Marketing Metabo)
Tytuł
Zadecydują wartości dodane
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 7, s. 55-57, il.
Słowa kluczowe
Internet, Marketing internetowy, Komputerowe techniki marketingowe
Internet, e-marketing, Computer techniques of marketing
Abstrakt
W artykule spróbowano określić rolę internetu w funkcjonowaniu dzisiejszego średniej wielkości przedsiębiorstwa, a w szczególności w strukturze sprzedaży i budowaniu pozycji marki w oczach klientów. Ukazano internet jako świetne i stosunkowo tanie narzędzie marketingowe. Zaprezentowano także aktualne ograniczenia internetu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu