BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pal Piotr (Pride & Glory Interactive)
Tytuł
Myśleć społecznościowo
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 5, s. 64-65
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Planowanie marketingowe, Strategia komunikowania, Psychologia komunikowania
Social networking, Marketing planning, Communication strategy, Communicate psychology
Abstrakt
Według autora marketing w serwisach społecznościowych jest czymś, czego wszyscy wciąż się uczą, choć wielu marketerów związanych z branżą interactive wypracowało już pewne standardy pracy i trzyma się sprawdzonych na innych polach rozwiązań i patentów. Zdaniem autora, trzeba je stale dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków, a z niektórych przyzwyczajeń zupełnie zrezygnować. Autor podaje również kilka najczęściej popełnianych błędów w planowaniu kampanii w mediach społecznościowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu