BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hejduk Irena K. (Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa; Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Grudzewski Wiesław M. (Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa)
Tytuł
Zarządzanie relacjami klientów jako nowy paradygmat zarządzania
Customer Relationship Management
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2010, nr 2, s. 5-11, bibliogr. 7 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Relacje z klientami, Klient
Customer Relationship Management (CRM), Relationships with customers, Customer
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł omawia zarządzanie relacjami klientów oraz celowość i efekty jego zastosowania w przedsiębiorstwie. (abstrakt oryginalny)

The article concerns customer relationship management, its strengths, and effects of its implementation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chlebus E., Platformy Technologiczne - nowa forma rozwoju technologicznego i gospodarczego, www.pryzmat.pwr.wroc.pl
  2. Grudzewski W. M., Hejduk I. K., Metody projektowania systemów zarządzania, Difin, Warszawa 2004.
  3. Grudzewski W. M., Hejduk I. K., Zarządzanie technologiami. Zaawansowane technologie i wyzwanie ich komercjalizacji, Difin, Warszawa 2008.
  4. Łobaziewicz M., Przedsiębiorstwo innowacyjne technologicznie, [w]: Organizacje przed siębiorstwa i rynki kapitałowe w otoczeniu globalnym, Wydawnictwo KUL, Lublin 2006.
  5. Peppers D., Rogers M., The One to One Future: Building Relationships One Customer at a Time, Dubuleday, New York 1993.
  6. Stanuch M., Raport- Wdrożenia CRM w Polsce, www.e-biznes.pl/raporty/pliki/crm2002
  7. Wysokińska Z., Konkurencyjność w międzynarodowym i globalnym handlu technologiami, PWN, Warszawa-Łódź 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu