BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Telega Monika
Tytuł
Czym persona dla produktu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 9, s. 80-82, il.
Słowa kluczowe
Klient, Produkt, Marketing
Customer, Product, Marketing
Abstrakt
Persony służą do poprawienia komunikacji z klientem oraz ustalenia kierunku działań. Tworzy się je zbierając i porządkując informacje w postaci opisów wyimaginowanych klientów. Persony stają się osobami pochodzącymi z konkretnych środowisk, o określonych cechach charakteru, doświadczeniach i poziomie wiedzy na temat interesującej nas dziedziny, reprezentującymi naszą grupę docelową. Dzięki nim można uniknąć sytuacji wynikającej z niedookreślenia produktu i zaoszczędzić czas.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu