BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Braumberger Arkadiusz
Tytuł
Najsilniejsza waluta świata : zaufanie
Źródło
Bank, (dodatek) - 50 największych banków w Polsce 2010, 2010, nr 6, s. 58, 60, tab.
Słowa kluczowe
Banki, Marka, Marka banku, Wartość marki, Zaufanie
Banks, Brand, Bank brand, Brand value, Trust
Abstrakt
Kryzys sprawił, że banki nie są już postrzegane jako pewne, godne zaufania instytucje i muszą zadbać o własną markę. W artykule przedstawiono zestawienie Top 500 Banking Brands oraz wyróżniono banki HSBC i Santander.Omówiono również sytuacje banków z rynków wschodzących, w tym polskich.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu